dilluns, 15 d’abril del 2013

Concurs fanarts. 3-Franchu



Divendres em va arribar... espera, espera, començarem el post com es mereix:

Bon dia frikis i frikes!

Aquest divendres em va arribar aquesta xulada de fanart, del grandíssim Franchu. No l'he pogut pujar abans perquè ha estat un cap de setmana de salons.

Tot el que aquí pugui dir del mestre Franchu es quedarà curt. Suposo que tothom que està llegint aquest post ja te el seu còmic dels cargols, com? tu no? i a què esperes????

A banda dels cargols, és col·laborador a El Jueves, La Directa, La Quera. També ha col·laborat en els recopilatoris Rescatallats, Enfoteu-vos-en i Fins als borbons amb el seu humor fi, precís i contundent. Ha fet un munt de coses més que no les poso per poder acabar avui el post. Podeu visitar (ja!) la seves webs http://comicaire.blogspot.com.es/ i http://franchu.com/ per veure tot el seu treball.

Tinc la sort de conèixer al Franchu personalment i puc assegurar que a part d'un artista de primer nivell és una grandíssima persona. A mi també m'ha caigut la bava amb els seu fanart...

2 comentaris:

Q ha dit...

Ole! Quina monada de fanart <3
Ja em va prometre en Franchu que la pujaria, 'y ha cumplido' ;] Sou genials.

Manel Cruz ha dit...

Doncs sí, és una guapada de dibuix. He tingut la oportunitat de veure l'original! Es un crack!!